app949

페이지 정보

profile_image
작성자흑우 조회 15회 작성일 2021-06-18 11:13:54 댓글 0

본문

Asunto Thaimaasta

Yhä useampi, "tavallinen", suomalainen hankkii oman loma-asunnon Thaimaasta. Ja asia hoituukin helposti kun on apuna tuttu ja turvallinen, suomenkielinen, apumies: HansLankari!
khaled garongoo : olin jo melkein ostamassa mutta en osta maasta jossa syödään koiria ja eläimiä hakataan ja vedetään autojen perässä, kuolkaa kaikki vinosilmät ! jos mieli tekee lihaa syäkää vinosilmiä ja jättäkää elukat rauhaan.....tai siirtykää vegaaniksi
Duracelbunny : hei jeesustelija, joskus kannattaa pitää lätty kiinni.
Harry Aaltonen : hasnlankarilta ei kannata ostaa taikka vuokrata mitään koska kyseinen kaveri pettää aina suomalaisia koska kaveri on aivan selkärangaton rotta!!!!
Harry Aaltonen : näin se rotta hoitaa hommat!!!! ei oo äijällä pokkaa avautuu täällä julkisesti!!!!
Harry Aaltonen : tai voitko avautua tähän syytökseen Jouni Ollila?? kyllä mä puolustaisin kunniaani jos joku kirjoittais minusta tälläistä!!?? edelleenkin ootan niitä mun lähettämii sähköposteja mitä väität mulle lähettäneesi?? oot kyllä yks häpeä pilkku suomen kansalaisena!! taidat saatana olla thaikku?? ainakin ajatus maailmastas? eli jos saat kusetettuu suomalaiselta jotain niin se kyllä sulta onnistuu??? vai mitä oot Jouni ite mieltä??

鱉的故事

黃啓昌 : 去餵紅龍,金龍!

Servpro of Rancho Santa Margarita - ReadyPlan APP - 949-472-0992

Don't be unprepared, friends!! WE CAN HELP!!! Call us today and set up your FREE EMERGENCY RESPONSE PROFILE (ERP) walkthrough with my team of experts. They will guide you step by step through the simple process and get you and your business prepared..should disaster strike. Call today, 949-472-8090! You will be SO glad you did!!!
JC cohen : Be careful giving this company any of your personal information they are known to sell information to other advertisers!And they will use the information to spam you more!!!!
And if SERVPRO of North Hollywood gets a hold of your Facebook account they will bombard you with massive marketing and it is VERY difficult to get them to stop.
You have been warned!!
NOTE TO SPAMMER: You guys thought you could spam  Facebook timelines and then If you don't like what they say delete the post and change it to "share only" preventing from posting?
 It appears silencing people's freedom of speech didn't  work out too well did it. Now everyone else will know about your unethical spamming practices.

... 

#app949

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

전체 3,269건 12 페이지
게시물 검색
Copyright © www.arko-yearbook.kr. All rights reserved.  Contact : help@oxmail.xyz